FANDOM

Arani Korden
Elämäkerralliset tiedot
Kotiplaneetta

Naboo

Syntynyt

48 BBY

Fyysiset tiedot
Laji

Ihminen

Sukupuoli

Nainen

Hiukset

Ruskeat

Silmät

Siniset

Aikakaudet
Liittoutuma

Arani Korden oli theediläisen aatelisen tytär.

ElämäkertaMuokkaa

Aranilla oli kyltymätön seikkailun ja jännityksen nälkä sekä taipumusta joutua aina pulaan. Hän oli juonikas ja itsevarma minkä lisäksi hänellä oli loistava huumorintaju. Hän osallistui Theedin Kuninkaallisen huoneen oppiin. Aikaisemmin hän, Galak, Rorworr ja Rann I-Kanu saivat Rannin mestarilta tehtäväkseen etsiä Theedin läheltä huhutun salakuljettajien piilopaikan. Eräs Aranin yhteyshenkilöistä selvitti paikan sijainnin muutamassa päivässä. Saamastaan sijainnista Arani tovereineen löysi salakuljettajien piilon, jota johti Saidle Frex. Aranin seurue kukisti Frexin ja tämän jengin vapauttaen kaapatun arkeologian professorin Tasrack Bohin samalla.

16-vuotiaana hän oli vähäisessä roolissa puolustaessaan Naboota Kauppaliiton hyökkäykseltä 32 BBY, jolloin hän osallistui Naboon vastarintaliikkeeseen.

Vuosikymmentä myöhemmin Arani huomasi joutuneensa keskelle kloonisotia seuratessaan taistelun kulkua hologrammista Kelkon katsellessa tapahtumia suoraan elektrokiikareilla. Tasavallan tappion jälkeen Arani oli Keisarillisessa kaupungissa yhdessä Kelkon kanssa yrittäen harhauttaa keisarillisia sillä välin kun heidän rodialainen toverinsa pyrki pakoon.

Kulissien takanaMuokkaa

Star Wars Roleplaying Game sääntökirjassa "Luokat" osiossa tämä hahmo on nimetty "Arani Kardeniksi". Vaikka hahmoluokiltaan monipuolinen, Arani Karden, on aatelinen, mutta Arani Kordenin luokka on "scoundrel". Tämä on myös nuorempi. Tämä virhe on myöhemmin korjattu Saga Edition Core Rulebookissa, mtuta Kordenin luokka on silti aatelinen.

EsiintymisetMuokkaa

LähteetMuokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki