Fandom

Jedipedia

Drelfin

4 626sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share
Drelfin
Elämäkerralliset tiedot
Kuollut

0,5 ABY

Ruumiilliset tiedot
Laji

Ihminen

Sukupuoli

Mies

Aikakaudet

Kapinallisten aikakausi

Liittoutuma(t)

Galaktinen Imperiumi

Drelfin oli keisarillisen turvallisuustoimiston upseeri. 0,5 ABY hän tuli tähtituhoaja Reprisalille auttamaan taistelussa Shelshan sektorin paikallisia kapinallisia vastaan. Eräs operaatioista oli Teardropin verilöyly.

ElämäkertaMuokkaa

Tutkittuaan tallenteita Teardropin tapahtumista, hän tuli siihen tulokseen, että iskujoukkojen sotilas Daric LaRone oli tahallaan ampunut harhaan, kun häntä oli käsketty ampua kaupungin siviiliväestöä. Hän syytti LaRonea avoimesti petoksesta ja koetti pelotella tätä painamalla aseensa tämän päätä vasten. LaRonen taistelurefleksit heräsivät ja pian Drelfin oli riisuttu aseista. Drelfin raivostui ja veti pistoolinsa esiin ampuakseen LaRonen, mutta jälleen iskusotilaan taistelutaidot osoittautuivat paremmiksi. KTT:n majuri joutui ammutuksi omalla aseellaan ja kuoli välittömästi.

Iskusotilaat piilottivat hänen ruumiinsa peittääkseen rikoksensa. Drelfinin kuolema kuitenkin pakotti LaRonen tovereineen pakenemaan, minkä seurauksena heistä tuli Tuomion kätenä tunnettu vigilante-ryhmä.

EsiintymisetMuokkaa

Cody Order 66.jpg Tämä sotilaaseen tai sotilasarvonimeen liittyvä artikkeli on tynkä. Voit auttaa Jedipediaa laajentamalla artikkelia. Wp-id.png

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki