Fandom

Jedipedia

ELG-3A sädepistooli

4 626sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share
Wiki.png

Elg-3A.gif
ELG-3A sädepistooli
Tuotannolliset tiedot
Valmistaja

SoroSuub Corporation

Malli

ELG-3A "diplomaattinen sädease"

Tyyppi

Sädepistooli

Hinta

500 krediittiä

Fyysiset ja tekniset tiedot
Kapasiteetti

100 ammusta

Käyttö ja historia
Tarkoitus

Nabooiden "diplomaattinen" itsepuolustuskeino

Aikakaudet
Liittoutuma

ELG-3A sädepistooli oli SoroSuub korporaation valmistama kevyt sädepistooli. Se oli kehitelty versio Merr-Sonn Munitions, Incin suositun Q2 hold-out sädepistoolille. SoroSuub korporaatio kehitteli aseelle Q2:hta paremman etäisyyden muunnellen hold-out sädeaseen painoa. He myös muunsivat sen keskitysrenkaan tuottamaan enemmän sokeutusvahinkoa kuin sen kokoiset aseet yleensä. Tämän tuloksena oli ELG-3A.

OminaisuudetMuokkaa

Aseen pienen koon vuoksi siitä tuli suosittu poliittisten tarkoituksien keskuudessa, ja se tunnettiin yleisesti "diplomaattisena sädepistoolina". Esimerkiksi Naboon siviilipopulaatio ja kuninkaalliset käyttivät sitä. Se oli myös Naboon kuninkaallisen tähtilaivan miehistön perustpuolustus. Aseen pienen koon ansiosta se voitiin piilottaa pieniin salapaikkoihin, kuten Theedin kuninkaalliseen palatsiin. Se oli erittäin simppeli, mutta elegantti ase. Tämä oli tehoton tulitusase sekä kevyt painoltaan Naboon turvakaartin käyttämän S-5 pistoolin rinnalla. Silti tällä aseella tarkka osuma oikeaan paikkaan oli kohtalokas.

Kulissien takaaMuokkaa

George Lucas itse suunnitteli tämän sädepistoolin, ja hänen sketsinsä muutettiin tosiasiaksi päivän sisällä. [1].

EsiintymisetMuokkaa

LähteetMuokkaa

ViitteetMuokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki