Fandom

Jedipedia

Gillia

4 623sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

Gillia oli TL-1800 rahtialus, jota oli muokattu keisarillisen turvallisuustoimiston käyttöön. 0,5 ABY Gillia siirrettiin tähtituhoaja Reprisalille.

Rahtialuksen moottoreita ja sisäisiä järjestelmiä oli päivitetty, mutta muutokset eivät näkyneet ulospäin. Aluksella oli myös valikoima iskujoukkojen sotilaiden, tiedustelijoiden ja avaruussotilaiden haarniskoja, laaja valikoima aseita, kaksi kiituripyörää, liitokelkka ja suunnilleen puolen miljoonan krediitin arvosta käteistä rahaa. Oletettavasti tarvikkeet oli tarkoitettu käytettäväksi Kapinaliiton vastaiseen toimintaan. Alus oli varustettu myös käyttämään useita erilaisia peitenimiä, minkä lisäksi sillä oli laite, jolla saattoi tehdä väärennettyjä henkilöpapereita sen kyydissä matkustaville agenteille.

Surmattuaan vahingossa KTT:n majurin, Daric LaRonen johtamat viisi iskujoukkosotilasta varastivat Gillianin Reprisalilta ja käyttivät sitä liikkuvana tukikohtanaan. Tuomion käden nimellä he aloittivat yksityisen sotansa palauttaakseen oikeuden Shelshan sektoriin. Matkan aikana aluksen peitenimiä olivat ainakin Ville Brok ja Melnor Spear, vaikka iskusotilaat yleensä puhuivat aluksestaan pelkkänä Suwantekina.

EsiintymisetMuokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki