FANDOM

Gurney
Gurney
Elämäkerralliset tiedot
Kotiplaneetta

Taris

Kuollut

3956 BBY (oletettavasti)

Ruumiilliset tiedot
Laji

Ihminen

Sukupuoli

Mies

Hiusten väri

Ruskeat

Aikakaudet

Vanhan Tasavallan aikakausi

Liittoutuma(t)

Zax

Gurney oli Tarikselta kotoisin ollut ihminen, joka asui yläkaupungissa Sithien Imperiumin hallinnon aikaan. Hän työskenteli Zerka Fornin avustajana sairaalassa, mutta tämän lisäksi välitti informaatiota rikollisjohtaja Davik Kangille Zaxin kautta.

ElämäkertaMuokkaa

Kun Zelka osoitti kiinnostusta raghoul seerumisen saamiseksi keskustellessaan Revanin kanssa, Gurney oli paikalla kuullen työnantajansa sanat. Kun Revan ja Carth Onasi sitten poistuivat sairaalasta, Gurney lähestyi heitä kertoen Davikin olevan myös kiinnostunut seerumista ja maksaisi tästä paljon enemmän kuin Zelka. Hän sitten kehotti Revania antamaan seerumin Zaxille, joka työskenteli alakaupungin palkkiotoimistossa.

Kuitenkin, uskoen seerumia käytettävän planeetan asukkaiden hyväksi, Revan lahjoitti seerumin Zelkalle, joka kykeni kopioimaan siitä suuria eriä. Tämän johdosta Gurney oli raivostunut menetettyään välityspalkkion.

Hän luultavasti kuoli, kun Darth Malak komensi lentueensa pommittamaan planeettaa yrittäessään estää Bastila Shanin pakoa Tarikselta.

EsiintymisetMuokkaa

Valorum Tämä henkilöön liittyvä artikkeli on tynkä. Voit auttaa Jedipediaa laajentamalla artikkelia. Wp-id

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki