FANDOM

Hiddenbekbase

Hidden Beksin tukikohta.

Hidden Beks oli kiiturijengi, jonka tukikohta sijaitsi Tariksen alakaupungissa. Kun heidän johtajansa, Gadon Thek sokeutui ajo-onnettomuudessa, hänen oletettiin astuvan alas johtajan paikalta ja antavan johtajuutensa adoptiopojalleen, Brejikille. Kun hän ei tehnyt näin, Brejik kosti ottamalla haltuunsa kilpailevan kiirurijengin Black Vulkarin.

Tarisin valtauksen aikana Hidden Beks oli osana mandalorialaisten valtauksen vastustajia. Kun Revan saapui Tarisille jedien sisällissodan aikana, Brejik ryösti järjestöltä kiituripyörän kiihdyttimen ja suunnitteli käyttävänsä sitä Tarisin kiituriajokauden avajaiskilpailuissa. Gadon pyysi Revania ryöstämään sen takaisin. Vulkarien piilopaikan valtaamisen jälkeen Revan toi kiihdyttimen takaisin Hidden Beksin tukikohtaan ja käytti sitä kiiturikisassa voittaakseen Bastila Shanin vapaaksi.

Hidden Beks tunnettiin hyvin uskollisuudesta Galaktiselle Tasavallalle ja orjuuden vastustamisesta.

Mission Vao oli lojaali järjestölle, vaikkei ikänsä vuoksi ollutkaan täysvaltainen jäsen.

Kaikki Hidden Beksin jäsenet mahdollisesti kuolivat, kun Darth Malak käski joukkojensa pommittaa Tarisia.

EsiintymisetMuokkaa

LähteetMuokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki