FANDOM

Tämä artikkeli kertoo Imperiumin organisaatiosta. Saatat olla etsimässä Uuden Tasavallan diplomaattijoukkoja.
Imperial Diplomat

Diplomaattijoukkojen jäsen.

Imperiumin diplomaattijoukot oli paljon kunniaa kerännyt Galaktisen Imperiumin Imperiumin armeijan osio, johon kuului monia diplomaatteja. Diplomaatit suostuttelivat uusia maailmoita Imperiumiin ja edistivät Palpatinen uuden hallinnon lakeja diplomaattisin keinoin.

HistoriaMuokkaa

Kapteeni Zeta Traals oli Imperiumin diplomaattijoukkojen jäsen, jota viitattiin toimimaan virallisena diplomaattina kuninkaalliselle Zelorille Velmorin planeetalla vuonna 3 ABY.

Keisari Palpatinen kuoltua Endorin taistelun jälkeen 4 ABY, Imperiumin diplomaattijoukot saivat uuden tehtävän: pitää entisen Imperiumin jäsenmaailmat yhdessä, enne kuin he alkaisivat erota Imperiumista. Tämä vaikea tehtävä pani Imperiumin diplomaattijoukot todella koetukselle, ja joukkojen junioridiplomaatit saivat nyt helpommin ylennyksiä asemissaan.

Felin imperiumin hallinnon aikana Imperiumin diplomaattijoukot pantiin moffi Fehlaaurin alaisuuteen. Joukot tiesivät jedimestari Kol Skywalkerista mutteivät tämän pojasta.

EsiintymisetMuokkaa

LähteetMuokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki