FANDOM

InterGalaktinen pankkiklaani
Organisaation tiedot
Johto

San Hill

Tukikohta

Muunilinst

Sijainnit
Perustettu

1000 BBY

Hajoaminen

Ei tiedossa

Aikakausi
Liittoutumat
"InterGalaktinen pankkiklaani? Konfederaatiolla ei ainakaan ole rahaongelmia"
Siri Tachi[lähde]

InterGalaktinen pankkiklaani oli yksi Tasavallan kauppakilloista. Pankiklaania johti Muunilinst-planeetalta kotoisin ollut muunien laji. Pankkiklaanin ylin johtaja oli puheenjohtaja. Kloonisotien aikaan se oli liitossa Itsenäisten aurinkokuntien konfederaation kanssa, jolloin pankkiklaanin puheenjohtajana toimi San Hill.

HistoriaMuokkaa

Pankkiklaani perustettiin jo 1000 BBY, mutta silloin se ei ollut vielä kovin suuri järjestö, ajan mittaan se kasvoi ja etenkin kloonisodat vahvistivat sitä. Star Wars: Battlefront II pelissä Itsenäisten aurinkokuntien konfederaatiolla on avaruustaistelussa InterGalaktisen pankkiklaanin tukialukset.

KloonisodatMuokkaa

MagnaGuard CN.jpg

IG-100 -magnavartijadroidi

Kloonisotia varten pankkiklaani toimitti konfederaation asevoimiin erillaisia droideja ja tankkeja, niin kuin IG-100 -magnavartijat, IG-seivästaisteludroidit ja IG-227 Hailfire-luokan droiditankit. Pankkiklaani myös osallistui Hyper-kommunikaatio kartollin keksimiseen ja rahoitti, niin Grievouksen Kyborgiruumin, kuin Palkkionmetsästäjä Durgen elvyytyksenkin.

IGBC Muunilist.jpg

Pankkiklaanin jäsenet Muunilinstin taistelun aikaan.

Avaruustaisteluihin pankkiklaani osallistui Munificent-luokan tähtifregateilla ja pankkiklaanin tukialuksilla. Pankkiklaani puollusti Muunilinstia Tasavallan voimilta, mutta epäonnistui.

Pankkiklaanin Puheenjohtaja, San Hill kuoli Mustafar-planeetalla, muiden separatistien ohella, mutta Pankkiklaani jatkoi toimintaansa.

JäseniäMuokkaa

San hill.jpg

San Hill, InterGalaktisen pankkiklaanin puheenjohtaja.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki