FANDOM

Kaerobani.jpg
Kaerobani
Elämäkerralliset tiedot
Kotiplaneetta

Rathalay

Ruumiilliset tiedot
Laji

Ihminen

Sukupuoli

Mies

Hiusten väri

Mustat

Aikakaudet

Uuden tasavallan aikakausi

Liittoutuma(t)

Luminipiraatit

Kaerobani oli miespuolinen ihmissalakuljettaja sekä Luminipiraattejen johtaja. Hänen operaationsa kohdistuivat kohteisiin Rathalayn ulkopuolella ja hänet tunnettiin tavastaan viedä harvinaisia esineitä kokoelmaansa.

ElämäkertaMuokkaa

Uuden Tasavallan aikana Kaerobanin avaruuspiraatit hyökkäsivät Uuden Tasavallan puolustusvoimia palvelevan CR90 korvettin kimppuun. Kaerobanin joukot käyttivät vallattua Immobilizer 418 risteilijää varastaakseen korvetin karkolastin mukaanlukien erittäin tärkeän jediholokronin. Mara Jade ja korvetin miehistö torjuivat hyökkäyksen, vaikkakin piraatit veivät holokronin ja osan karkolastista. Mara piiloutui lastin sisälle ja tunkeutui Kaerobanin alukselle. Näin hän pääsi jopa Kaerobanin tukikohtaan ja varasti holokronin takaisin.

Kaerobanilla oli tukikohdassaan suuri artefaktikokoelma, jossa oli holokronin lisäksi 8t88:n pudonnut pää sekä kloonisotilaan kypärä.

Kulissien takaaMuokkaa

  • Kaerobani nimettiin luultavasti sanan "Caribbean" mukaan.
  • Kaerobani mainitaan pelin juonessa sekä manuaalissa. Hänen hahmonsa näkyy vain monipelimuodossa ja näin hahmon kanoonisuus ei ole varmaa.

EsiintymisetMuokkaa

LähteetMuokkaa

Karrde-headshotdarkforce.jpg Tämä salakuljettajasta kertova artikkeli on tynkä. Voit auttaa Jedipediaa laajentamalla artikkelia. Wp-id.png

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki