FANDOM

Knights of the Old Republic Campaign Guide on sidottu lisäkirja Wizards of the Coastin Star Wars Roleplaying Gamelle. Tämän Saga Edition -sarjaan kuuluvan kirjan ovat kirjoittaneet Rodney Thompson, Sterling Hershey, John Jackson Miller ja Abel G. Peña.

Julkaisijan yhteenvetoMuokkaa

"Tämä on vasta esimakua pimeästä puolesta."

Palaa ajassa taaksepäin lähes neljätuhatta vuotta ennen Yavinin taistelua aikaa, jolloin Tasavalta taisteli olemassaolostaan sithien ja mandalorialaisten uhkia vastaan. Knights of the Old Republic Campaign Guide toimittaa kaiken, mitä tarvitset pelataksesi mandalorialaissotien ja jedien sisällissodan aikana. Pelaa ylvästä jediä, joka taistelee sithejä vastaan, tai Tasavallan sotilasta, joka koettaa estää mandalorialaisten joukkoja pyyhkäisemästä yli galaksista myrskyn lailla.

Sisältää:

*Täydellisen sarjan kampanjatietoja Tales of the Jedistä sekä Knights of the Old Republic sarjakuvista ja tietokone peleistä.

*Syventävän katselmuksen lajeihin, teknologiaan, sankareihin ja vihollisiin Tähtien sodan kaukaisesta menneisyydestä.

*Uusia hahmovaihtoehtoja, muiden muassa kykyjä ja ominaisuuksia, sekä laajennettuja mahdollisuuksia käyttää Star Wars Roleplaying Gamen Saga Editionin perussääntökirjaa.

*Yksityiskohtaista tietoa mandalorialaisista, sitheistä, jedeistä ja Vanhasta tasavallasta.

EsiintymisetMuokkaa

HenkilötMuokkaa

DroiditMuokkaa

SijainnitMuokkaa

OrganisaatiotMuokkaa

LajitMuokkaa

KulkuneuvotMuokkaa

TeknologiaMuokkaa

KieletMuokkaa

Aiheesta muuallaMuokkaa

Saga Editionin lähdekirjat
Core Rulebook · Starships of the Galaxy · Threats of the Galaxy
Knights of the Old Republic CG · The Force Unleashed CG · Scum and Villainy
The Clone Wars CG · Legacy Era CG · Jedi Academy Training Manual
Rebellion Era CG · Galaxy at War · Scavenger's Guide to Droids
Galaxy of Intrigue · The Unknown Regions

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki