Fandom

Jedipedia

Kornell Divini

4 623sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu4 Share
Kornell "Uli" Divini
Elämäkerralliset tiedot
Kotiplaneetta

Tatooine

Syntynyt

39 BBY

Ruumiilliset tiedot
Laji

Ihminen

Sukupuoli

Mies

Aikakaudet

Imperiumin nousun aikakausi

Liittoutuma(t)

Kornell "Uli" Divini oli tatooinelaista syntyperää oleva lääkäri, joka työskenteli kenttäsairaaloissa jo kloonisotien aikana.

Imperiumin joutuessa jatkuviin taisteluihin Kapinaliittoa vastaan se ei voinut päästää parhaita lääkäreitään vetäytymään yksityisiksi ammatinharjoittajiksi. Vastoin tahtoaan "Uli" joutui lääkäriksi Kuolemantähdelle, missä hän tapasi kersantti Nova Stihlin. Uli huomasi, että Novan midichlorian-lukema oli tavallista korkeampi, minkä seurauksena kersantti näki Voiman tuottamia painajaisia ja pystyi välillä aavistamaan tulevia tapahtumia muutamia sekuntteja eteenpäin taisteluissa.

Kuolemantähden tuhottua ensin Despayren ja pian sen jälkeen Alderaanin Uli totesi, ettei halua enää työskennellä hallitukselle, joka pystyy sellaisiin hirmutekoihin. Tavattuaan Memah Roothesin johtamassa kanttiinissa ryhmän samanmielisiä henkilöitä, Uli lyöttäytyi näiden mukaan päästäkseen pakoon.

Juuri ennen pakoa Uli kuitenkin joutui pidätetyksi, sillä Darth Vader oli havainnut hänen tutkineen midi-chlorianeita. Onni oli kuitenkin Ulin mukana ja hän onnistui pakenemaan vangitsijoiltaan ja ehti ajoissa muiden mukaan.

EsiintymisetMuokkaa

Valorum.jpg Tämä henkilöön liittyvä artikkeli on tynkä. Voit auttaa Jedipediaa laajentamalla artikkelia. Wp-id.png

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki