Fandom

Jedipedia

Legacy Era Campaign Guide

4 623sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

Legacy Era Campaign Guide on Wizards of the Coastin julkaisema kovakantinen Star Wars Roleplaying Gamen lisäkirja Saga Edition sarjaan. Sen ovat kirjoittaneet Rodney Thompson, Sterling Hershey ja Gary Astleford.

Julkaisijan yhteenvetoMuokkaa

Imperiumi hallitsee jälleen galaksia ja tällä kertaa sitä johtaa kiero Darth Krayt ja kaikki vastarinta on murskattu sith-valtiaiden korkojen alle. Jedit ovat hajallaan ja järkyttyneitä ja vain kourallinen jatkaa sithien tyrannian vastustamista. Galaktisen allianssin laivasto on vain varjo entisestä ja koettaa pysyä piilossa suorittaen vain yllätysiskuja Imperiumia vastaan.

Tämä on Perinnön aikakausi, 130 vuotta Yavinin taistelun jälkeen. Tämä kampanjaopas antaa pelaajille ja pelinjohtajalle vapauden muokata Tähtien Sota galaksia jännittävällä aikakaudella, jolloin kukaan ei ole turvassa pahuudelta. Pelaajat voivat liittyä sinnittelevään Allianssin laivastoon tai taistella Roan Felin Pakolaisimperiumin puolesta. Tämä kirja sisältää kaiken, mitä pelaajat tarvitsevat luodakseen sankareita, jotka sopivat täydellisesti Perinnön aikakaudelle, kun pelinjohtaja puolestaan löytää kirjasta paljon liittolaisia, vastustajia, aluksia ja seikkailukoukkuja, joilla voi luoda jännittäviä seikkailuja sithien hallitsemassa galaksissa.

Takakannen yhteenvetoMuokkaa

"Jokaisella sukupuolvella on omat haasteensa ja omat taistelunsa, jotka on voitettava."

Yli sata vuotta on kulunut keisarin kuolemasta Endorin taistelussa. Tyrannimaiset sithit hallitsevat jälleen galaksia ja Imperiumi on syntynyt uudelleen. Entiset sankarit ovat menneet, mutta heidän jälkeläisensä toimivat tähtien valona pimeydessä. Perinnön aikakaudella sankaristasi voi tulla galaksin viimeinen toivo, joka haastaa Imperiumin, taistelee sithejä vastaan ja pitää yllä esi-isiensä perintöä.

LEGACY ERA CAMPAIGN GUIDE TARJOAA ERILAISIA UUSIA VAIHTOEHTOJA SEKÄ PELAAJILLE ETTÄ PELINJOHTAJALLE, ESIMERKIKSI:

*Uusia kykyjä, ominaisuuksia, arvovaltaluokkia, varusteita ja muita vaihtoehtoja sankareille.

*Säännöt perinnön omaavien hahmojen luomiseen.

*Tietoa siitä, miten pyörittää kampanjoita Perinnön aikakaudella.

*Hahmoja, aluksia ja teknologiaa Legacy sarjakuvasarjasta.

Aiheesta muuallaMuokkaa

Saga Editionin lähdekirjat
Core Rulebook · Starships of the Galaxy · Threats of the Galaxy
Knights of the Old Republic CG · The Force Unleashed CG · Scum and Villainy
The Clone Wars CG · Legacy Era CG · Jedi Academy Training Manual
Rebellion Era CG · Galaxy at War · Scavenger's Guide to Droids
Galaxy of Intrigue · The Unknown Regions

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki