FANDOM

Merrsonn44.jpg
Mallin 44 sädepisooli
Tuotannolliset tiedot
Valmistaja

Merr-Sonn Munitions, Inc

Malli

Mallin 44 sädepistooli

Fyysiset ja tekniset tiedot
Koko

Pieni

Käyttö ja historia
Aikakaudet

Kapinallisten aikakausi

Liittoutuma

Mallin 44 sädepistooli oli Merr-Sonn Munitions, Incin Galaktista sisällissotaa varten valmistama pieni sädepistooli. Tämä oli samankaltainen myös Merr-Sonnin valmistaman pistoolin, Power 5 sädepistoolin kanssa.

Malli 44 oli heikkovoimainen sädepistooli, jossa oli Power 5 pistoolia lyhyempi piippu. Ensimmäisen kuolemantähden Imperiumin miehistö ja upseerit kantoivat mukanaan tällaista pistoolia. Leia Organa käytti myös tällaista pistoolia vapauttaessaan Han Soloa Jabban palatsista esiintyessään Boushhin roolissa.

Kulissien takaaMuokkaa

  • Kuten melkein kaikki muutkin asemallit, jotka esiintyivät klassisessa trilogiassa, 44:n suunnittelu oli otettu tosi-maailman aseesta. Tämä tapaus on saksalaisten "Broomhandle" -Mauserpistoolista mallinsa ottanut. Sama Mauser toimi myös Han Solon suosiman DL-44 raskaan sädepistoolin muottina.
  • Luodakseen tämän 44 sädepistoolin, suunnittelijoiden oli liitettävä Mauseriin paljon liitteitä kuten myös poistettava ylimääräisiä.
  • Power 5 sädepistooli oli myös suuniteltu Mauserin perusteella. Kaikkein huomattavin ero Power 5:dellä ja tällä oli Power 5:den vilahdus ja täysi piippu.

EsiintymisetMuokkaa

LähteetMuokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki