Fandom

Jedipedia

Mat Rags

4 623sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share
Mat rags.jpg
Mat Rags
Elämäkerralliset tiedot
Kotiplaneetta

Corellia

Ruumiilliset tiedot
Laji

Ihminen

Sukupuoli

Mies

Silmien väri

Siniset

Aikakaudet

Imperiumin nousun aikakausi

Mat Rags oli miespuolinen ihminen Corelliasta, ja asui Tatooinessa sekä Naboon taistelun, että galaktisen sisällissodan aikana.

Mat Rags saapui Mos Espaan metsästääkseen krayt lohikäärmeitä, kutsuen itseään parhaaksi pedon metsästäjäksi koko galaksissa. Ollessaan Mos Espassa, Rags kohtasi jedimestari Qui-Gon Jinnin, joka etsi hyperajo generaatoria. Qui-Gonin ystävällisyys Mat Ragsia kohtaan sai hänet anteliaaksi, ja metsästäjä antoi Jedille harvinaisen krayt lohikäärmeen hampaan, avustamaan ja tuomaan onnea tämän hyperajon etsinnöissä.

Boonta Eve Klassiko rakettirekikisojen aikana Rags työskenteli rakettireki mekaanikkona ansaitakseen elantonsa. Hänen lohikäärmeenmetsästys harrastuksensa ei tuottanut tarpeeksi hyvään palkkaa.

Galaktisen Imperiumin valtakautena Mat Rags asui yhä Mos Espassa, auttaen paikallisia harjoittelemaan metsästäjiksi. Hän kantoi krayt lohikäärmeen kynsiä kaulansa ympärillä, metsästäjän statussymbolina. Hän jatkoi kehuskeluaan hänen suurimmasta kaadostaan, villistä rankorista Dathomirissa. Hänen rehentelynsä oli hyvin tylsistyttävää niile, jotka tunsivat hänet.

Kulissien takaaMuokkaa

Pelissä Star Wars Episode I: The Phantom Menace pelaajalla on useita eri mahdollisuuksia Mat Ragsin suhteen. Ystävällisen puheen sijaan Qui-Gon voi yksinkertaisesti olla edes puhumatta Ragsille tai moittia tätä tämän itsekehuskelustaan, tai vaihtoehtoisesti jopa surmata Ragsin.

EsiintymisetMuokkaa

LähteetMuokkaa

Ulkopuoliset linkitMuokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki