FANDOM

Mekelfull
Mekel
Ruumiilliset tiedot
Laji

Ihminen

Sukupuoli

Mies

Hiusten väri

Mustat

Silmien väri

Ruskeat

Aikakaudet

Vanhan Tasavallan aikakausi

Liittoutuma(t)

Mekel oli lupaava oppilas sithien akatemiassa Korribanilla. Revan tapasi hänet akatemian ulkopuolella kiduttamassa akatemiaan haluavaa kolmikkoa. Mekel oli huijannut, että henkilö, joka kykenee seisomaan paikoillaan pisimpään ilman ruokaa, vettä ja unta pääsisi akatemiaan. Revan suuttui tästä julmuudesta ja Mekelin poistuttua kertoi kidutettaville totuuden.

Revan tapasi Mekelin seuraavan kerran Tulak Hordin hautakammiossa. Korribanin akatemian entinen johtaja, Jorak Uln oli asuttanut hautakammion ja kaapannut sinne saapuvia oppilaita. Revan sai kuulla asiasta ja halutessaan sithien suosiota, meni tutkimaan asiaa jääden vangiksi. Hän heräsi seuraavan kerran Ulnin ja vangitun Mekelin edessä. Uln laittoi Revanin kokeeseen, jonka aikana hän joko kidutti Revania tai Mekeliä riippuen Revanin vastauksista. Revan ei kuitenkaan suostunut tähän ja otti kidutuksen vastaan. Mekel yllättyi siitä, että joku uhraisi itsensä hänen puolestaan ja käytti Voimaa vapauttaakseen Revanin ja auttoi tätä tappamaan Ulnin.

Mekel päätti sitten erota sitheistä, mutta tämän jälkeiset tapahtumat ei ole tiedossa.

Kulissien takanaMuokkaa

Suositussa fanien tekemässä modissa, pelaaja voi rekrytoida Mekelin Zaalbarin sijasta. Jos pelaaja päättää seurata pimeää puolta, hän voi joko antaa Mekelin kuolla kidutukseen tai tappaa tämän Ulnin kuoltua. Mikäli pelaaja ei tapa Ulnia tarpeeksi nopeasti, Mekel saattaa kuolla taistelussa. Mikäli pelaaja ei suostuttele Mekeliä hylkäämään pimeää puolta Ulnin kuoltua, hän pysyy akatemiassa. Mekelin ääninäyttelijänä toimi Robin Atkin Downes.

EsiintymisetMuokkaa

Palpatine Tämä sitheihin tai sithiin liittyvä artikkeli on tynkä. Voit auttaa Jedipediaa laajentamalla artikkelia. Wp-id

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki