FANDOM

Tämä artikkeli kertoo Obi-Wan Kenobin veljestä. Saatat olla etsimässä Owen Larsia.
Owen Kenobi
Elämäkerralliset tiedot
Laji

Ihminen

Sukupuoli

Mies

Aikakaudet

Imperiumin nousun aikakausi

Owen oli Obi-Wan Kenobin veli. Kuuluisalla jedi-ritarilla oli hämäriä muistikuvia lapsuuden leikeistään veljensä kanssa ajalta ennen kuin hänet vietiin Coruscantille koulutettavaksi. On olemassa tallenteita, joiden mukaan Kenobi on myöhemmin elämänsä varrella saattanut toisinaan vierailla Owenin ja muun Kenobin perheen luona.

Kulissien takanaMuokkaa

Aikaiset versiot kirjasta Tähtien sota: Episodi VI – Jedin paluu sisälsivät osia, joissa Owenin (viitaten siis Luke Skywalkerin adoptiosetä Owen Larsiin) todetaan olevan Obi-Wan Kenobin veli. Mainittuun veljeen viitattiin myöhemmin Jedioppilas-kirjasarjassa. On kuitenkin huomattava, että Tähtien sota: Episodi II – Kloonien hyökkäys paljasti Luken sedän olleen todellisuudessa Anakin Skywalkerin velipuolen, sukunimeltään siis Lars. Kyseessä olisi siten eri Owen kuin Kenobin veli. Lisämaininnat Owenista poistettiin Jedin paluun romaaniversion jälkimmäisistä versioista, tehden Obi-Wanin veljestä täysin tuntemattoman henkilöhahmon.

EsiintymisetMuokkaa

Valorum.jpg Tämä henkilöön liittyvä artikkeli on tynkä. Voit auttaa Jedipediaa laajentamalla artikkelia. Wp-id.png

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki