FANDOM

Geonosisarena.jpg

Petranakin areena

Petranakin areena, tunnettuna myös nimellä Oikeuden areena, tai yleisesti tunnettuna Geonosialaisten teloitusareena, joka oli Geonosialaisten hupiareena, jonne keräännyttiin ihailemaan esityksiä, että myös tehokas tapa hankkiutua eroon vangeista. Suosituimpia näytöstyyppejä oli päästä hirviöitä areenalle ja panna ne taistelemaan joko sotilaiden tai sitten sidottujen vankien kanssa.

Kauppiaille, jotka etsivät Geonosikseltä vaihtokauppaa, on oiva tilaisuus vaihtaa eksoottisia petoja Geonosialaisten kauppatavaroihin. Geonosialaiset ovat kaupanneet areenalle mm. Acklayt, Nexut ja Mongworstit.

Itse areena oli luonnollinen muodostuma Geonosiksen luonnollisista materiaaleista kuten kivestä. Yksityiskohdat kuten portit tai katsomot olivat Geonosialaisten valmistamia. Areenan lattia oli luonnollisesti aavikon hiekkaa. Matalimmat seinämät sisältivät muinaisia kaiverruksia Geonosialaisten vanhoista taisteluista sekä muista tapahtumista. Vesitapahtumia varten areenalle oli mahdollista laskea vettä.

Areenalta oli yhdistetty valtava maanalainen tunneli Separatistien salaiseen Droiditehtaaseen, jonka lähellä taas oli droidien säilytyskammiot.

Kulissien takaaMuokkaa

Petr.jpg

Petranakin areenan halkileikkaus

Petranakin areena muistuttaa paljon Rooman muinaista Kolosseumia.

EsiintymisetMuokkaa

LähteetMuokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki