Fandom

Jedipedia

Rorworr (naboolainen)

4 623sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share
Tämä artikkeli kertoo Naboolla asuneesta wookieesta. Saatat olla etsimässä Kashyyykillä asunutta samannimistä wookieeta.
Rorworr
Elämäkerralliset tiedot
Kotiplaneetta

Naboo

Syntynyt

49 BBY

Ruumiilliset tiedot
Laji

Wookiee

Sukupuoli

Mies

Hiusten väri

Ruskeat

Aikakaudet

Imperiumin nousun aikakausi

Liittoutuma(t)

Naboon vastarintaliike

Rorworr oli nuori miespuolinen wookiee tiedustelija, joka asui Naboolla yhdessä diplomaatti-isänsä kanssa. Hän antoi karvojensa kasvaa nuorekkaaseen tyyliin, etuhiusten valuessa silmille ja sivuhiusten ollessa kiinni pronssisilla soljilla. Hänen koristeensa olivat kapina wookieeiden tavallisia sääntöjä vastaan. Hän jopa käytti yleensä liiviä ollessaan tiedustelutehtävissä. Hän piti taskuja erittäin kätevänä keksintöjä ja mietti, miten oli aikaisemmin saattanut pärjätä ilman niitä. Rorworr osallistui Theedin Kuninkaallisen huoneen oppiin ja nautti voidessaan tutkia Naboon syrjäkulmia.

Opiskellessaan hän, Galak, Arani Korden ja Rann I-Kanu saivat Rannin mestarilta tehtäväkseen etsiä salakuljettajien piilopaikan, jonka huhuttiin olleen Theedin lähistöllä. Eräs Aranin yhteydhenkilöoista selvitti sijainnin muutamassa päivässä. He löysivät Saidle Frexin johtaman salakuljettajien piilon. He kukistivat Frexin ja tämän jengin vapauttaen samalla kaapantun arkkeologian professorin, Tasrach Bohin.

32 BBY Rorworrilla oli vähäinen rooli Naboon puolustamisessa Kauppaliittoa vastaan yhdessä Naboon vastarintaliikkeen kanssa.

Kulissien takanaMuokkaa

Rorworr on Wizards of the Coastin luoma hahmo roolipeliä varten. Hän on perinteinen esimerkkihenkilö "tiedustelija" luokassa.

Invasion of Theed Adventure Game oli huomattava, koska sen mukana tuli 4 tuumainen Rorworrin hahmo, joka oli ensimmäinen ei-tietokonepeliin pohjautunut roolipelihahmo, joka sai oman figuurin.

LähteetMuokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki