FANDOM

Queicon.png

Tämän artikkelin nimi on pelkkä otaksuma.

Vaikka tämän artikkelin aihe perustuukin kaanoniin kuuluvaan tietoon, artikkelin nimi on puhtaasti otaksuttu.

"...hänen matkallaan Jedin laaksoon hän hoiti itselleen joukon mustista jedistä, jotka ovat hänelle lojaaleja. Tai ainakin varasi itselleen palvelijoita."
Qu Rahn[lähde]
Battle of Fort Nowhere.jpg

Kolme näistä jedeistä johtaa taistelua.

Seitsemän mustaa jediä oli epävirallinen nimitys Jerecin joukkueesta, joka koostui mustista jedeistä. Heidän tarkoituksensa oli Imperiumin joukkojen ohella etsiä Jedin laakso ja käyttää sitä pahoihin tarkoituksiin. Kyle Katarn kukisti ja tappoi kaikki mustat jedit Dark Forces II pelissä, paitsi Yunin, joka uhrasi henkensä hänelle kiitoksena siitä, kun Kyle päästi hänet menemään ensimmäisen kohtaamisensa jälkeen.

Seitsemän mustaa jediäMuokkaa

  • Jerec - entinen jedimestari, keisarin käsi ja voimakas musta jedi, joka oli erittäin vahva Voimassa. Hän aiheutti Tasavaltaa vastaan suurimmat vahingot Palpatinen kuoleman jälkeen.
  • Sariss - lordi Cronalin rikas tyrär ja Jerecin "varajohtaja" tuli aikaa sitten Jerecin viralliseksi oppilaaksi ja hoiti tämän kylmiä murhia. Hän oli vaarallinen soturi, joka oli erittäin taitava valosapelitekniikoissa.
  • Boc Aseca - erityinen ja taitava Jar'Kai valosapelityylin mestari käytti kahta valosapelia. Hän suhtautui rennosti tuskan aiheuttajana.
Maw.jpg

Musta jedi Maw.

  • Maw - suuri, vahva ja lihaksikas entinen jedivarjostaja kääntyi Jerecin ansiosta mustaksi jediksi pimeälle puolelle. Hän oli erittäin aggressiivinen taistelija.
  • Picaroon C. Boodle ja Gorc tunnettiin "sithin kaksosina". Heidän paritaistelunsa oli tehokasta ja taktista: Gorcin (joka oli mutatoitunut gamorri) brutaalit lihakset ja Picin pieni ja taktinen koko.
  • Yun - nuorin ja kokemattomin Jerecin apulaisista. Hän oli myös tehokas taistelija Sarissin oppilaana. Hänessä oli kuitenkin enemmän hyvyyttä kuin muissa.

Kulissien takaaMuokkaa

  • Seitsemän mustaa jediä, vähän Exar Kunin tapaan olivat ryhmä, jotka eivät rajoittaneet pimeän puolen käyttöä punateräisiin valosapeleihin. Ehkä koska pelissä heidän toimensa eivät olleet niin "raakoja". Jerec ja Maw käyttivät punaista sapelia, Yun keltaista, sithin veljekset (Pic ja Gorc) oranssia, Sariss sinistä, ja Boc purppuranpunaista.

EsiintymisetMuokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki