Fandom

Jedipedia

Star Wars Insider

4 624sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share
New insider logo.png

Star Wars Insider.

Star Wars Insider on Star Wars Hyperspacen virallinen lehti. 1990-luvun lopulla “Lucasfilm Fan Club Magazine” nimettiin uudelleen “Star Wars Insideriksi”, jotta se sopisi paremmin alkuperäiseen trilogian ja ’’Pimeän uhan’’ julkaisuihin. Huhtikuussa 2008 julkaistiin lehden sadas numero. Lehden editoijana toimii nykyään Jonathan Wilkins.

Celebration IV:ssä Star Wars Insiderin julkaiseminen aloitettiin uudelleen uuden julkaisijan, Titan Magazinesin toimesta.

Numerot 1-22 The Lucasfilm Fan Club Magazine Star Wars Hyperspace
Numerot 23-50 Star Wars Insider Star Wars Hyperspace
Numerot 51-61 Star Wars Insider Wizards of the Coast
Numerot 62-76 Star Wars Insider Paizo Publishing
Numerot 77-92 Star Wars Insider IDG Entertainment
Numerot 93- Star Wars Insider Titan Magazines

Lehti sisältää osioita, jotka keskittyvät seuraamaan, mikä on uutta Tähtien sota –universumissa, tapahtumia, fanien fiktiota, sarjakuvia, ennakkoja tulevista julkaisuista, artikkeleita, jotka tutkivat ’’Tähtien sota’’ –universumin yksityiskohtia, kysymyksiä ja vastauksia sekä haastatteluja. Lehdessä on myös mainoksia ja katalogeja Tähtien sota –tuotteista.

Yksi lehden osio on “Bantha Tracks”, jonka loivat lehden kanssa yhteistyössä Tähtien sodan fanit. Osiossa on fanien lähettämiä tuotoksia, kuten piirustuksia. Muita osioita ovat ”Ask the Master” ja ”Skywalking News”.

20. syyskuuta 2004, ‘’Star Wars: Battlefrontin’’ ja alkuperäisen trilogian trilogian ilmestymisen DVD:lle vuoksi julkaistiin lehden erityisnumero.

NumerotMuokkaa

InsiderLogo1.png

Entinen Insider -logo.

InsiderLogo2.png

Seuraava Insider -logo.

Aiheesta muuallaMuokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki