FANDOM

Starships of the Galaxy on lisäkirja Roleplaying Game: Saga Edition Core Rulebookille. Tämän lähdekirjan ovat kirjoittaneet Owen K.C. Stephens, Gary Astleford ja Rodney Thompson. Wizards of the Coast julkaisi kirjan 18. joulukuuta 2007. Se on täydennetty ja päivitetty versio alkuperäisestä Starships of the Galaxy lisäkirjasta, ja se sovittaa avaruusalusten säännöt uuteen Saga Edition roolipelisarjaan.

Julkaisijan yhteenvetoMuokkaa

Se on galaksin nopein romuläjä

Koko Tähtien sota -saagan ajan avaruustaistelut ovat muokanneet kokonaisten planeettojen kohtaloita ja muuttaneet galaktisen historian kulkua. Ne tuovat sankarit kasvokkain kohtalonsa kanssa saattaen voiton ja kunnian - tai tappion ja kuoleman - vain turbolaserin kantamalle.

Sisältää:

*Statistiikan ja kuvaukset lähes 100 avaruusaluksesta, joita on kaikilta Tähtien sodan aikakausilta.

*Uusia hahmovaihtoehtoja, joihin kuuluu kykyjä ja ominaisuuksia sekä laajennetun mahdollisuuden käyttää Saga Editionin perussääntökirjan esittelemiä kykyjä.

*Tähtialusten parannus ja tehostusjärjestelmän.

*Tämän lisäosan käyttämiseen pelaajat ja pelinjohtaja tarvitsevat myös Saga Editionin perussääntökirjan.

Aiheesta muuallaMuokkaa

Saga Editionin lähdekirjat
Core Rulebook · Starships of the Galaxy · Threats of the Galaxy
Knights of the Old Republic CG · The Force Unleashed CG · Scum and Villainy
The Clone Wars CG · Legacy Era CG · Jedi Academy Training Manual
Rebellion Era CG · Galaxy at War · Scavenger's Guide to Droids
Galaxy of Intrigue · The Unknown Regions

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki