Fandom

Jedipedia

Suokloonisotilas

4 626sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share
Clone Scout Trooper 01.jpg

Suokloonisotilas.

Suokloonisotilaat palvelivat erikoistuneina tiedustelujoukkoina Tasavallan suurarmeijassa. Nämä kloonisotilaat pitivät yllään hyvin samankaltaista panssaria kloonitiedustelusotilaiden, ja myöhempien Imperiumin tiedustelusotilaan kanssa.

Movie2 bg.jpg

Kaksi suokloonia ja kaksi wookieeta valmistautumassa taisteluun.

Kloonitiedustelijan panssari oli naamioitu käyttöön soihin ja hankaliin maastoihin tai niiden ympärille. Näillä sotilailla oli aseena DC-15A -sädekivääri ja DC-15S -sädease. Heidät voitiin joskus viitata BARC-kiiturin ohjaimiin kiituritiedustelurekille, ja näin voivat joskus näyttää huomattavasti Biker Advanced Recon Commando -sotilaalta, jotka myös käyttivät kloonitiedustelijan panssaria, joskin eri muodon sellaista.

Suokloonisoturin koulutus keskittyi märkien maiden taistelutekniikoihin, vaikeisiin manöövereihin syvässä mudassa tai petollisiin maastoihin. Eräs yksikkö suokloonisotilaista kuului 41. eliittilegioonassa, jota johti kloonikomentaja Gree. He pitivät yllään tummanvihreitä värejä kun taistelivat Kashyyykillä Kloonisotien aikana.

Nämä kloonit olivat mahdollisesti Imperiumin tiedustelusotilaiden edeltäjien rinnalla ja todennäköisemmin Imperiumin suoiskusotilaat.

Kulissien takaaMuokkaa

EsiintymisetMuokkaa

LähteetMuokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki