Wikia

Jedipedia

Visas Marr

Keskustelu0
4 641sivua
tässä wikissä
Wiki

Didn't find the page you were looking for or the content is incomplete? You'll find a more comprehensive article at the official Jedipedia, hosted by ShoutWiki.

Atticon2

Tätä artikkelia tai artikkelin osaa on pyydetty parannettavaksi.
Voit auttaa Jedipediaa parantamalla artikkelia. Lisää tietoa saattaa olla artikkelin keskustelusivulla.

Visas Marr
Elämäkerralliset tiedot
Kotiplaneetta

Katarr

Syntynyt

noin 3939 BBY

Kuollut

Ei tietoa

Fyysiset tiedot
Laji

Miraluka

Sukupuoli

nainen

Pituus

n. 160cm

Hiukset

(tuntematon)

Silmät

(tuntematon, valkoiset)

Aikakaudet

Vanhan Tasavallan aikakausi

Liittoutuma

Historia Muokkaa

Elämä Nihiluksen orjanaMuokkaa

Visas on kotoisin Katarr- planeetalta, joka joutui sith-lordi Darth Nihilusksen hyökkäyksen kohteeksi. Hän tuhosi kaiken elämän planeetalta käyttäen vain voimaa. Nihilus säästi vain Visas Marrin. Hän otti Visasin huostaansa, orjaksensa, padawaniksensa, koska hän aisti tämän olevan poikkeuksellisen vahva voimassa. Hän olisi halunnut kuolla, eikä hän halunnut olla Nihiluksen padawan, kun hän näytti Visasille julman maailman. Visas näkee Voiman avulla ja pystyy näkemään kaikissa humanoideissa Valoisan tai Pimeän puolen värähtelyt. Hänellä oli oma selli Darth Nihiluksen lippulaivassa, Ravagerissa. Yleensä hän mietiskelee omassa mietiskelykammiossaan.

Elämä Karkotetun jedin oppilaanaMuokkaa

"Minun elämäni sinun puolestasi."
―Visas Marr Karkoitettu jedille

Melkeinpä heti sen jälkeen, kun Darth Nihilus oli voitettu ja Ravager tuhottu, Visas suostui Karkotetun jedin padawaniksi. Hän oli todennäköisesti hänen ystävänsä koko loppuelämänsä. Ennen kuin he voittivat Nihiluksen, Visas oli vahvasti hänen puolellaan. Visas otti jopa yhteen Karkotetun jedin kanssa Ebon Hawkissa. Hävittyään taistelun hän jäi Ebon Hawkiin ex-jedin kanssa. Visas opetti tälle esimerkiksi sen, miten hänen lajinsa pystyi näkemään voiman avulla, koska he olivat sokeita. Myös Kreia näki näin. Hän kertoi kotimaailmastaan ja siitä miten Darth Nihilus oli tappanut planeetan voimanhimoisena. Lopuksi Visas palasi kotimaailmaansa jossa hän todennäköisesti kuoli.

Voimat ja kyvyt Muokkaa

Visas Marr pystyi näkemään voiman avulla, koska Miralukat olivat sokeita. Voimanäön avulla hän näki oliko toinen valoisalla vai pimeällä puolella. Visas käytti yhtä valosapelia. Visas osasi saada vastustajansa kauhuun, jolloin vihollisen oli vaikeampi taistella. Visas oli hyvä valomiekkailija.

EsiintymisetMuokkaa

LähteetMuokkaa

Ympäri Wikian verkkoa

Satunnainen wiki