FANDOM

X-wing Rogue Squadron 4: The Rebel Opposition, osa 4
Tekijät
Tarina
Lyijykynät

Allen Nunis

Tussaus

Andy Mushynsky

Tekstit

Steve Dutro

Värit

Dave Nestelle

Kansikuva

Dave Dorman

Julkaisutiedot
Julkaisija

Dark Horse Comics

Julkaistu

1. lokakuuta 1995

Sivut

32

Yleiset tiedot
Aikakausi

Kapinallisten aikakausi

Vuosiluku

4 ABY

Sarja

X-wing: Rogue Squadron

Numero

4

Edeltäjä

Seuraaja

X-wing Rogue Squadron 5: The Phantom Affair, osa 1

The Rebel Opposition, osa 4 oli neljäs Dark Horse Comicsin X-wing: Rogue Squadron sarjakuvasarjan numero. Se julkaistiin 1. lokakuuta 1995.

Julkaisijan yhteenvetoMuokkaa

Tycho Celchu joutuu tekemään elämänsä vaikeimman päätöksen: hänen on pelastettava joko ystävänsä tai tuettava hankettaan. Imperiumin tähtihävittäjäpilotiksi naamioituneena Konnalentueen jäsen, Tycho Celchu on onnistunut soluttautumaan keisarillisiin joukkoihin. Menestys menettää kuitenkin hohtonsa, kun hänen TIE hävittäjäyksikkönsä joutuu vastakkain Wedge Antillesin ja Konnalentueen kanssa! Jos hän hylkää paikkansa keisarillisten joukossa, hän samalla hylkää Uuden tasavallan suunnitelmansa; mutta jos hän pysyy paikallaan, hän saattaa joutua surmaamaan omia tovereitaan. Miten tämä kapinallinen päättääkin toimia, hänet on tuomittu epäonnistumaan . . .

EsiintymisetMuokkaa

HenkilötMuokkaa

PaikatMuokkaa

Kulissien takanaMuokkaa

Dave Dormanin alkuperäinen piirros tämän lehden kanteen esitti Tycho Celchun pukeutuneena TIE hävittäjäpilotin univormuun sen sijaan, että olisi käyttänyt keisarillisen upseerin univormua. Tämä johtui siitä, että Dorman oli saanut virheellistä tietoa kansikuvan suunnittelua varten. Virhe huomattiin vasta Dormanin lähetettyä kuvan hyväksyttäväksi, joten Dorman teki uuden, oikeampana pidetyn, piirroksen Celchusta erilliselle sivulle, jolta se sitten liitettiin digitaalisesti alkuperäiseen kuvaan.[1]

KokoelmatMuokkaa

ViitteetMuokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki